Over ons Evenementenhal Gorinchem

Evenementenhal Gorinchem is dé perfecte locatie voor uw vak- en consumentenbeurzen, congressen, (zakelijke) evenementen, vergaderingen, feesten en andere partijen. Gelegen aan de A15 is Evenementenhal in Gorinchem een niet te missen complex met ruime parkeergelegenheid.

U kunt gebruik maken van de eindeloze mogelijkheden door de hal, congreszalen en vergaderzalen af te huren voor uw eigen evenement. Ons gespecialiseerde team denkt graag met u mee over de invulling en is in staat u van A tot Z te ontzorgen in uw voorbereidingen. Ons doel? Een “Easy” en life changing beleving voor bezoekers, exposanten, partijen en bijbehorende communities.

Voor de bezoeker

We maken het ‘easy’ om voorafgaand aan een beurs of evenement te registreren en het bezoek voor te bereiden. Ons doel is om bezoekers van onze evenementen een unieke beleving en een kijkje in de toekomst te bieden: Visit the Future. Het is eigenlijk heel simpel. We zijn vastbesloten om beursbezoek en beursdeelname ‘easy’ te maken. Toegankelijk en succesvol voor iedereen!

Voor de exposant

We maken het ‘easy’ om een stand te boeken, maar ook om tijdens de beurs of het evenement producten en diensten aantrekkelijk te presenteren, in contact te komen met prospects en klanten en zaken te doen. Bent u exposant in Evenementenhal Gorinchem? Dan hoeft u zich alleen maar druk te maken om uw eigen doelen van de beursdeelname. De rest? Daar zorgen wij voor!

Voor externe partijen

We maken het ‘easy’ voor externe partijen die een ruimte willen huren voor een evenement. Het ervaren Easyfairs Guest Events Team van Evenementenhal Gorinchem denkt graag met u mee over de invulling van uw event en helpt u bij de voorbereidingen van A tot Z. Hierdoor hoeft u zich over de organisatie geen zorgen te maken, wij nemen u al het werk uit handen.

Werken bij Easyfairs

In Evenementenhal Gorinchem worden vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen georganiseerd door het ervaren team van Easyfairs Evenementenhal. We streven ernaar om samen met het team een perfect evenement te creëren. Dat kan een volledig door ons georganiseerde beurs zijn, maar bijvoorbeeld ook alleen de verhuur van vierkante meters. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken.

Wil jij werken bij 1 van de top 20 grootste beurs en evenementenorganisaties ter wereld?

Laatste nieuws

Update coronavirus: woensdag 18 november 2020

In de persconferentie van dinsdag 17 november j.l. heeft de overheid bekend gemaakt dat zij de tijdelijke verzwaring van de gedeeltelijke lockdown opheffen. Dat betekent dat wij vanaf donderdag 19 november weer open mogen, omdat wij een zogeheten doorstroomlocatie zijn. Ook beurzen en congressen zijn vanaf donderdag 19 november weer toegestaan. Om jullie zoveel mogelijk

LEES VERDER

Easyfairs en SGS sluiten partnership: “elk bezoek is een veilig bezoek”

Brussel, 16 juli 2020: Internationale evenementenorganisator en uitbater van expohallen Easyfairs kondigde vandaag een samenwerking aan met SGS, de wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering. Op die manier wil het zijn engagement kracht bijzetten om de gezondheid en het welzijn van zowel bezoekers als exposanten, maar ook van de eigen medewerkers,

LEES VERDER

Easyfairs lanceert eerste virtuele beurs: Aqua Nederland Digitaal

Beursorganisator Easyfairs Nederland lanceert haar eerste compleet virtuele beurs, namelijk Aqua Nederland Digitaal op donderdag 2 juli 2020. Door het coronavirus is deze vakbeurs, evenals veel andere watertechnologie evenementen, verplaatst naar volgend jaar en een aantal zelfs naar 2022. Vanwege de vele uitdagingen in de watersector wil Easyfairs deze vitale sector nog dit jaar bij

LEES VERDER
Scroll naar top