Over ons Evenementenhal Gorinchem

Evenementenhal Gorinchem is dé perfecte locatie voor uw vak- en consumentenbeurzen, congressen, (zakelijke) evenementen, vergaderingen, feesten en andere partijen. Gelegen aan de A15 is Evenementenhal in Gorinchem een niet te missen complex met ruime parkeergelegenheid.

U kunt gebruik maken van de eindeloze mogelijkheden door de hal, congreszalen en vergaderzalen af te huren voor uw eigen evenement. Ons gespecialiseerde team denkt graag met u mee over de invulling en is in staat u van A tot Z te ontzorgen in uw voorbereidingen. Ons doel? Een “Easy” en life changing beleving voor bezoekers, exposanten, partijen en bijbehorende communities.

Voor de bezoeker

We maken het ‘easy’ om voorafgaand aan een beurs of evenement te registreren en het bezoek voor te bereiden. Ons doel is om bezoekers van onze evenementen een unieke beleving en een kijkje in de toekomst te bieden: Visit the Future. Het is eigenlijk heel simpel. We zijn vastbesloten om beursbezoek en beursdeelname ‘easy’ te maken. Toegankelijk en succesvol voor iedereen!

Voor de exposant

We maken het ‘easy’ om een stand te boeken, maar ook om tijdens de beurs of het evenement producten en diensten aantrekkelijk te presenteren, in contact te komen met prospects en klanten en zaken te doen. Bent u exposant in Evenementenhal Gorinchem? Dan hoeft u zich alleen maar druk te maken om uw eigen doelen van de beursdeelname. De rest? Daar zorgen wij voor!

Voor externe partijen

We maken het ‘easy’ voor externe partijen die een ruimte willen huren voor een evenement. Het ervaren Easyfairs Guest Events Team van Evenementenhal Gorinchem denkt graag met u mee over de invulling van uw event en helpt u bij de voorbereidingen van A tot Z. Hierdoor hoeft u zich over de organisatie geen zorgen te maken, wij nemen u al het werk uit handen.

Werken bij Easyfairs

In Evenementenhal Gorinchem worden vakbeurzen, consumentenbeurzen en evenementen georganiseerd door het ervaren team van Easyfairs Evenementenhal. We streven ernaar om samen met het team een perfect evenement te creëren. Dat kan een volledig door ons georganiseerde beurs zijn, maar bijvoorbeeld ook alleen de verhuur van vierkante meters. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken.

Wil jij werken bij 1 van de top 20 grootste beurs en evenementenorganisaties ter wereld?

Laatste nieuws

Stefan Hutten, nieuwe Head of Region Easyfairs Nederland

Stefan Hutten nieuwe Head of Region Easyfairs Nederland

De internationale beursorganisator Easyfairs heeft Stefan Hutten benoemd tot nieuwe Head of Region van Easyfairs Nederland. Hutten (56) begint op 13 juni 2022 en volgt Jeroen van Hooff op die sinds 2017 aan het roer stond. Easyfairs wil met Hutten haar positie in Nederland verder verstevigen. Jaarlijks organiseert Easyfairs in Nederland meer dan 60 beurzen

LEES VERDER

Beurzen gaan weer als vanouds door, alle maatregelen opgeheven

Het kabinet heeft op coronapersconferentie van dinsdag 15 februari 2022 bekend gemaakt dat de meeste maatregelen per 25 februari worden opgeheven. Alleen een aantal basisadviezen, zoals geen handen schudden, hygiëne, ventileren en testen bij klachten, blijven gehandhaafd. Voor (vak)beurzen betekent dit dat ze weer als vanouds door kunnen gaan. Dus ook zonder coronatoegangsbewijs, mondkapjes en

LEES VERDER

Update Evenementenhal Gorinchem, vrijdag 12 november, 20.30 uur

Met spanning hebben wij de ontwikkelingen van de afgelopen dagen gevolgd. Wij zijn ontzettend blij dat het besluit genomen is dat onze vakbeurzen door kunnen gaan. Wat ons betreft de enige juiste beslissing, aangezien wij eind augustus al begonnen zijn met de organisatie van evenementen, waarbij de veiligheid van onze bezoekers, exposanten, toeleveranciers en eigen

LEES VERDER
Scroll naar top