Beurshal

Op zoek naar een locatie voor een groot evenement? Onze grote industriële hal, bestaande uit hoog- en laagbouw, is de perfecte locatie voor tal van verschillende evenementen. De hoogbouw van de hal, met plafonds op 18 meter hoogte, en de laagbouw, waar de plafonds 4,5 meter hoog zijn, is gezamenlijk 15.000 m2. Deze ruimte is geschikt voor tal van verschillende evenementen en bied ruimte aan maximaal 15.000 personen.

Daarnaast beschikt Evenementenhal Gorinchem over diverse kleinere ruimtes en congres- en vergaderzalen.

Hoogbouw

Oppervlakte

10.000 m²

Totaal capaciteit

10.000 pax

Hoogte

18 m

Zonlicht

Nee

Laagbouw

Oppervlakte

5.000 m²

Totaal capaciteit

5.000 pax

Hoogte

4,5 m

Zonlicht

Nee

Een greep uit de mogelijkheden

Evenementen | Beurzen & Congressen | Feesten & Partijen | Concerten & Festivals | Vergaderingen, seminars, workshops en trainingen

Meer weten over de mogelijkheden?

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van onze locatie? Neem contact met ons op en wij komen zo spoedig bij u terug.

Marc van Aalst

Head of Easyfairs Guest Events

  • +31 (0) 183 680 672
  • marc.vanaalst@easyfairs.com

“Indien gewenst kunnen we ook helpen met conceptontwikkeling en meedenken tot op detailniveau!”

Marielle Spijker

Easyfairs Guest Events Gorinchem

  • +31 (0) 183 680 671
  • marielle.spijker@easyfairs.com

“Organiseren zit in mijn bloed”

Henk Fennema, directeur Fenexpo Businessdagen
Sinds 2007 werken wij op een fantastische manier samen om een hoogwaardig business evenement te organiseren waarbij het de exposant en de bezoeker aan niets ontbreekt. Ontmoeten werkt!
Eric van Aerle, Organisatiebureau Van Aerle
Wij organiseren met veel plezier en succes een aantal keer per jaar vlooienmarkten bij de verschillende locaties van Easyfairs Evenementenhal. Het werkt erg fijn om één contactpersoon te hebben voor de 3 locaties.
Brian Heijboer, Needle Art Tattoo Convention
Vanaf het eerste contact liepen de gesprekken gesmeerd, net als de daaropvolgende afspraken. We zijn zeer tevreden over de flexibele opstelling van alle medewerkers en hoe alles verlopen is.