The Hair X-perience 2019 zet motto ‘Visit the future’ centraal

Het motto van het kappersevent The Hair X-perience 2019 is bekend: ‘Visit the future’. Aan de hand van dit motto krijgt de bezoeker tijdens het event tools en handvaten aangereikt om hun toekomstplannen te maken of zelfs weten te bewerkstelligen. Om dit te realiseren zijn er weer verschillende demo squares, shows en kennistheaters. De selectie hiervoor wordt vooral gedreven door de feedback van de bezoeker. Zo sluit het programma aan op hun (toekomst)wensen en behoeften.

 “Om ‘Visit the future’ te realiseren is het belangrijk dat het aanbod in lijn ligt met de markt en de wensen vanuit de bezoekers. Onze uitdaging voor 2019 is dan ook om zogeheten ‘challengers’ naar het event te krijgen. Daarnaast moeten alle producten en diensten die gepresenteerd worden met elkaar in balans zijn. De focus ligt daarom voor 2019 met name op het aanbod en de inhoud. Om het aanbod en de inhoud te bepalen zijn wij continu in gesprek met de kappersbranche. Wij willen hen zo goed mogelijk helpen met hun uitdagingen”, zegt Corine Visser, Event Manager The Hair X-perience.

De eerste editie van The Hair X-perience was in 2017. De tweede editie in 2018 telde 10% meer bezoekers, 40% meer exposanten, een uitgebreider kennisprogramma en een verbeterde uitstraling van de beursvloer. “Er ligt nu een stevig fundament waar we op verder bouwen. De kappersbranche heeft het event omarmd en daar zijn we ontzettend dankbaar voor. Ook de vooruitzichten voor 2019 zijn positief. In het eerste half jaar heeft al meer dan de helft van het aantal exposanten van 2018 zich ingeschreven”, zegt Visser. De voorlopige deelnemerslijst en andere informatie is te vinden op www.hair-xperience.nl.

De derde editie van Nederlands grootste kappersevent vindt plaats op zondag 26 en maandag 27 mei 2019 in Evenementenhal Gorinchem, direct gelegen aan de A15 en A27. The Hair X-perience is te bezoeken van 10.00 tot 17.00 uur. Voor meer informatie: www.hair-xperience.nl.